dimarts, 15 de febrer del 2011

Nous projectes

He estat molt de temps sense entrar a veure el meu escarabat. He trobat una via diferent del que fins ara havia fet i aviat us en mostraré alguna cosa. Fa molts anys vaig llegir Salambö de Flaubert, i em va impressionar per la enorme plasticitat del seu texte i la imparable sensualitat del seu estil. Pensar en pintar quelcom que hi fes referència va ser inevitable...sense mai plantejar- me "il·lustrar- ho". Però totes les temptatives que vaig fer van resultar insuficients. En canvi, un cop he llegit també "Les temptacions de sant Antoni" la solució ha vingut sola. He trobat una via expressiva que em penso li va de manera ben adient; pinto sobre un fons de guix immaculat amb dos blaus i dos terres; també estic treballant sobre un fons negre del que trec blancs com si fos una manera negra. Quan pengi les fotos us en diré més coses...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada